Home / Megnéztük / Emojikkal kampányol a Katona
Emojikkal kampányol a Katona

Emojikkal kampányol a Katona

A színház évadindító kampánya, a Történeteink az elsősorban üzenetküldő alkalmazásokból ismert piktogramokra épül: a néhány emojiból álló sorokban egy-egy futó előadás történetét mesélik el röviden.

A kampány különlegessége, hogy egyik megjelenését azok a pólók képezik, melyek szeptember 20-tól a Katona ajándékboltjában megvásárolhatók. A kampány így egyszerre népszerűsíti a társulat tagjait, az emojikkal hivatkozott előadásokat és magukat a megjelenített termékeket is.

A Történeteink kreatívjai közterületen, a Katonában, illetve nyomtatott és online sajtóban lesznek láthatók szeptemberben. A koncepció a Katonában házon belül készült, a fotókat az Orbital Strangers készítette, a grafikai megjelenést pedig Báthori Róbert jegyzi.

A Katona József Színház a tavalyi év legsikeresebb hirdetői márkáit díjazó M+ toplistán második helyezést ért el, Hírszínház kampánya pedig a legjobb kampánynak járó elismerést kapta.

 

A szerző: Potszekfoglalo

Személyesség, őszinteség és színház – ebben hiszünk. Több is ez, mint hit. Megszállottság a tekintetben, hogy mindez – azaz a színház – így van, így létezik, így működik és így lesz átadható. Álarcot öltve, hogy le tudjuk venni ál-arcainkat. És minderről írva megértsük a színpadot, a játékot, a másikat és végső soron önmagunkat. Mert a kritika nem csak analízis, hanem szintézis is. Sőt leginkább szintézis. Nem szétszed öncéllal, inkább megértve, elemezve, őszintén, összerak – szenvedéllyel. Nem kritikaírást, hanem a rivaldán ülő színház-írást kell művelnünk, tudván Whitmannel, hogy: “zajlik a nagy színjáték, és te is hozzáírhatsz egy sort”.

Leave a Reply

Scroll To Top